Creative Commons

Creative Commons
Aquesta obra té una Llicencia Creative Commons Atribució-NoComercial-SenseDerivar 4.0 Internacional / Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional

2012/06/28

2012_06_28 Ocupació de l'Agència Catalana de Cooperació per part de les ONG / Ocupación de la Agencia Catalana de Cooperación por parte de las ONG

Durant el dia d'avui un grup de 40 activistes ha ocupat la seu de l'Agència Catalana de Cooperació perquè la Secretaria d'Exteriors no els dona "respostes clares sobre quan i com es cobrarà el que deuen". A causa de l'impagament, les ONG han anunciat l'aturada en bloc dels seus projectes a l'exterior.
Al davant de l'edifici a on es troben els activistes, ha anat arribant gent per tal de donar-los suport, sobre tot a partir de les 19:00 hores, quan s'han congregat mes de 300 persones que han tallat el trànsit totalment a la Via Laietana.
Donat que a les persones que han dut a terme la ocupació se'ls ha negat drets bàsics com aigua, menjar o l'ús de labavos, la Creu Roja ha hagut de visitar-los per comprovar que ningú patia un risc greu en el seu estat de salut.
Al llarg de la tarda han passat diferents personalitats preocupades per com s'esdevenien els fets, com Arcadi Oliveres, Dolors Camats o Ernest Maragall.
La intenció de les persones que hi son dins el vestíbol era no partir fins que els rebi alguna autoritat que s'escolti les seves exigències. A les 04:00 de la matinada, però, després de 17 hores de tancada, el grup ha estat desallotjat.

                                                                                                                                                                 


Durante el día de hoy un grupo de 40 activistas ha ocupado la sede de la Agencia Catalana de Cooperación porque la Secretaria de Exterores no les da "respuestas claras sobre cuando y como se cobrará lo que les deben". A causa del impago, las ONG han anunciado el cese en bloque de sus proyectos en el exterior.
Delante del edificio donde se encuentran los activistas, ha ido llegando gente para apoyarles, sobre todo a partir de las 19:00 horas, cuando se han congregado mas de 300 personas que han cortado el transito totalmente en la Via Laietana.
Debido a que las personas que han efectuado la ocupación se les ha negado derechos básicos como agua, comida o el uso de lavabos, la Cruz Roja ha tenido que visitarlos para comprovar que nadie sufria un riesgo grave en su estado de salud.
A lo largo de la tarde han pasado diferentes personalidades procupadas por como se sucedian los hechos, como Arcadi Oliveres, Dolors Camats o Ernest Maragall.
La intención de las personas que se encuentran dentro es no partir hasta les reciba alguna autoridad que escuche sus exigencias. A pesar de ello, a las 04:00 de la madrugada, después de 17 horas de encierro, el grupo ha sido desalojado.






















  











  











  











  











  











  











  











  











  
























  












My website: